Građani Knina od sada će na jednom mjestu imati uvid u sve značajne informacije za funkcioniranje sredine u kojoj žive. Omogućava im to jedinstvena mobilna aplikacija MojKnin, realizirana u suradnji s tvrtkom Libusoft Cicom d.o.o., a koja je od sad dostupna za preuzimanje za mobilne uređaje sa Android operativnim sustavom putem Google Play Store-a, a kroz koji dan će biti dostupna i za mobilne uređaje iPhone sa iOS operativnim sustavom, putem App Store-a.
Aplikacija MojKnin na jednom mjestu osigurava vijesti i servisne informacije, najave i kalendar događanja, informacije o voznom redu javnog prijevoza, raspored odvoza otpada te potpuno transparentan gradski proračun sa informacijama o svim isplatama. Na aplikaciju MojKnin je povezana i dosadašnja aplikacija eKomunalni redar, pa sad građani mogu jednostavnije prijaviti prometni, komunalni ili bilo kakav drugi problem, kojeg su uočili. Tako zaprimljene prijave automatski se prosljeđuju nadležnim službama na postupanje, te je na taj način značajno povećana učinkovitost gradskog komunalnog redarstva.
Aplikacija će u skoro vrijeme omogućavati i korištenje servisa Platforme Otvoreno, čime će se dodatno unaprijediti komunikacija građana s gradskim službama i pristup raznim uslugama – bilo kada i s bilo kojeg mjesta. Dostupni servisi uključuju:
- Moje financije (praćenje vlastitih plaćanja, obveza prema Gradu Kninu)
- Digitalni obrasci (različite zahtjeve, prijave na natječaje i druge postupke)
Pokretanje ove aplikacije rezultat je prepoznavanja potreba suvremenog društva, u kojemu sve veći broj građana koristi pametne telefone u svakodnevnom životu. Istraživanje HAKOM-a objavljeno u siječnju 2024. pokazuje da čak 95% ispitanika koristi pametni telefon za pristup internetu, a više od 70% koristi internet kako bi se informiralo. Uvjereni smo da će aplikacija MojKnin unaprijediti komunikaciju s građanima te pridonijeti višem standardu i boljoj kvaliteti života građana grada Knina.

