Održana završna konferencija “Kulturna i prirodna baština – resurs za razvoj turizma”

Jučer je u Gradskoj vijećnici Grada Knina održana završna konferencija projekta KK.08.2.1.09.0001 “Kulturna i prirodna baština – resurs za razvoj turizma”, koji je nakon26 mjeseci provedbe uspješno priveden kraju. Završna konferencija održana je samo za predstavnike medija zbog obveze poštivanja epidemioloških mjera.

Ovaj projekt je jedan od projekata iz Intervencijskog plana Grada Knina, a njegov cilj bio je unaprijediti turističku ponudu Knina kroz razvoj jedinstvene turističke destinacije. Brojnim aktivnostima provedenim kroz projekt napravljen je okvir i dobar temelj za transformaciju neiskorištenih turističkih resursa u turističke atrakcije i razvoj novih turističkih proizvoda koji će proširiti postojeću turističku ponudu, povećati broj posjetitelja i produžiti turističku sezonu.

Jedan od rezultata provedenog projekta je napravljena Studija o potencijalu kulturne i prirodne baštine i marketinška strategija. Riječ je o iznimno važnom dokumentu koji  navodi sve turističke atrakcije i neiskorištene turističke resurse kninskog područja, sve prednosti i nedostatke te konkretne korake koje je potrebno poduzeti kako bi se svi potencijali kulturne i prirodne baštine na širem području Knina stavili u funkciju razvoja turizma. Studija i marketinška strategija su temeljni dokumenti kojima se Grad Knin i Turistička zajednica grada Knina vode u daljnjem razvoju turizma i planiranju aktivnosti za naredno razdoblje. Tako su neke aktivnosti koje nisu zahtjevale veća financijska sredstva već realizirane iz proračuna Grada Knina i TZ-a u 2020. godini, a u proračunima za 2021. godinu planirana su sredstva za realizaciju daljnjih aktivnosti. Zahvati koji iziskuju veća financijska sredstva financirat će se dijelom iz Intervencijskog plana Grada Knina, a dijelom kroz druge pozive i natječaje za koje Grad Knin već priprema projektne prijedloge.

Osim studije i marketinške strategije, kroz navedeni projekt osmišljen je vizualni identitet Kninske tvrđave, razrađen je prijedlog pet konkretnih turističkih proizvoda, izrađene su web stranice https://fortressofknin.hr/  i  https://visitknin.hr/, napravljena je interaktivna karta, izrađen je promotivni film, provedena intenzivna medijska kampanja oglašavanjem na lokalnim, nacionalnim i regionalnim web portalima, izrađen je promotivni materijal, provedena

certificirana obuka za turističke vodiče, obuka za turističke pratitelje, privatne iznajmljivače, kao i obuka za dizajn i izradu suvenira. Organizirana su dva studijska putovanja, u Istru i Toscanu, te je Turistička zajednica grada Knina promovirala ljepote Knina i okolice na turističkim sajmovima u Splitu, Ljubljani, Pirovcu i Tribunju. Ukupno 86 stanovnika i stanovnica grada Knina sudjelovalo je u obukama, studijskim putovanjima i na turističkim sajmovima. Projekt “Kulturna i prirodna baština – resurs za razvoj turizma” Grad Knin je provodio od 24. rujna 2018. godine u partnerstvu s Turističkom zajednicom grada Knina. Ukupna ugovorena vrijednost projekta je bila 1.914.501,60 kn, od čega Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj osigurava do 84,13% ili 1.610.728,33 kn bespovratnih sredstava.


Za više informacija o Intervencijskom planu i pojedinačnim projektima posjetite internetsku stranicu Grada Knina https://knin.hr/interevencijski-plan-grada-knina/.
Za više informacija o EU fondovima i natječajima posjetite internetsku stranicu www.strukturnifondovi.hr.