Grad Knin predstavio je danas aplikaciju e-komunalni redar, a građani već sada putem računala i pametnih telefona mogu prijaviti komunalni problem.
Aplikacija se nalazi na internet adresi moj.knin.hr. Ulaskom u aplikaciju, dodaje se adresa, fotografija i kratki opis problema te se šalje prijava. Omogućeno je da prijava može biti i anonimna.
Na karti će biti vidljive oznake “novo”, “obrada” i “riješeno” tako da će svi moći pratiti rješavanje incidenta. Komunalni redar bit će dužan, kada se problem riješi, staviti status “riješeno” te priložiti fotografiju.
Ako problem ne može riješiti, komunalni redar će ga proslijediti instituciji koja je za to nadležna.
Grad će dodatno zaposliti još dva redara, jednoga zaduženog za poljoprivredna zemljišta, a drugoga za promet, izvijestili su danas vodeći ljudi Grada te naglasili kako je e-komunalni redar samo jedna od niza mogućnosti za uključivanje građana koje će se pružati unutar sustava moj.knin.hr.
Na današnjoj prezentaciji u Gradskoj vijećnici bili su gradonačelnik Marko Jelić, njegov zamjenik Marijo Ćaćić i direktor tvrtke Koma koja je izradila aplikaciju, Frano Spajić.
Bit svega je da se shvati kako je Knin naš zajednički grad, poručio je na današnjoj prezentaciji gradonačelnik Marko Jelić.
– Ovo je alat građanima kako bi shvatili da je ovo naš zajednički grad i da svi mi moramo sudjelovati u poboljšanju gradskih sustava i biti aktivni. S ovim alatom građani mogu pratiti što je s određenim incidentom i koliko mi to kao Grad brzo rješavamo – referirao je gradonačelnik Jelić, a njegov zamjenik Marijo Ćaćić je naglasio kako je osnovna intencija cijeloga projekta da građani komuniciraju s izabranom gradskom vlasti i službama.
– Ovo će omogućiti svim građanima da budu komunalni redari. Znamo da ovo nije politički oportuno, ali želimo komunikaciju s građanima koje molimo da, ukoliko sutra bude stotinu prijava, ne očekuju da sve budu riješene istoga dana – poručio je Ćaćić i apelirao na građane da ne prijavljuju ono što nije u nadležnosti Grada poput kriminalnih djela mada će i takve prijave Grad obraditi i poslati nadležnima.
U početku će aplikaciju administrirati dogradonačelnik Ćaćić, a onda će je preuzeti djelatnik Gradske uprave koji će za to biti obučen.
Direktor tvrtke Koma koja je izradila sustav, Frano Spajić je naglasio kako je moj.knin.hr zamišljen da bude modularan, odnosno da se može nadograđivati. Istaknuo je kako su zaključili da je bolje i više “friendly” prema građanima da se aplikaciji pristupa putem browsera, umjesto da je se mora skidati kao posebnu aplikaciju.
Dodajmo da će se osim ovoga suvremenog načina komunalni problemi i dalje moći prijavljivati osobno te putem telefonskog poziva.
Tekst: Huknet.hr
Foto: Grad Knin