Kninska Turistička zajednica predstavlja naš grad i okolicu na poznatom gastronomskom sajmu GAST, koji se održava do subote, 29. veljače u splitskoj Spalladium Areni. Na ovom sajmu na štandu TZG Knina predstavljaju se i dvoje lokalnih proizvođača, OPG Markoš sa svojim izvanrednim sirevima i sirnim proizvodima i PZ Vrbničko selo s vrhunskim vinima ekološke proizvodnje...
Događanja for ožujak 2023.
Počinje rekonstrukcija i opremanje Informacijsko-inovacijskog inkubatora
EUROPSKA UNIJA FINANCIRA REKONSTRUKCIJU I OPREMANJE INFORMACIJSKO-INOVACIJSKOG INKUBATORA (3i) U KNINU Grad Knin će u novu 2020. godinu krenuti s provedbom još jednog važnog infrastrukturnog projekta. Naime, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije donijelo je krajem studenog 2019. godine Odluku o financiranju projekta „Rekonstrukcija i opremanje Informacijsko-inovacijskog inkubatora (3i)“. Ukupna vrijednost projekta je 12.218.975,74...
Potpisivanje ugovora za izgradnju pješačko-biciklističkog mosta i šetnice
Grad Knin će u petak, 15. studenog 2019. godine, potpisati ugovor o izvođenju radova na izgradnji pješačko-biciklističkog mosta na rijeci Orašnici i uređenje šetnice prema Krčiću. Ukupna vrijednost ugovorenih radova je 5.196.375,50 kn, od čega se 1.017.468,00 kn odnosi na izgradnju mosta, a preostalih 4.178.907,50 kn na izgradnju i opremanje šetnice. Izvođač radova je Kameni...
Javni poziv za besplatnu obuku za dizajn i izradu suvenira
Grad Knin i Turistička zajednica grada Knina provode projekt „Kulturna i prirodna baština – resurs za razvoj turizma“ KK.08.2.1.09.0001 kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. U sklopu projekta provest će se obuka 10 (deset) osoba s područja Grada Knina za dizajn i izradu suvenira. Ovaj Poziv je namijenjen svima koji se...
Izrađena Studija o potencijalu kulturne i prirodne baštine i Marketinška strategija
U sklopu projekta KK.08.2.1.09.0001 Kulturna i prirodna baština – resurs za razvoj turizma, dana 25. srpnja 2019. izrađena je Studija o potencijalu kulturne i prirodne baštine i Marketinška strategija. Dokument se nalazi u nastavku: STUDIJA O POTENCIJALU KULTURNE I PRIRODNE BAŠTINE, STRATEGIJA MARKETINGA GRADA KNINA
- 1
- 2